Pomáháme učitelům lépe využívat technologie ve výuce i v další práci.
Podporujeme vzájemné učení se, spolupráci, sdílení zkušeností, nápadů, inspirací.
Vytváříme síť GEG skupin, které pořádají vzdělávací a komunitní AKCE pro učitele z okolí nebo online.

středa 3. dubna 2013

Seminář „Učíme online – začínáme“

Google EDU Group je partnerem semináře "Online fígle do výuky", který pořádá nezávislé sdružení učitelů a lektorů využívajících ve výuce volně dostupné online nástroje Učíme online.


Seminář je určen pro učitele, ředitele, lektory, kteří začínají nebo chtějí začít s online nástroji ve výuce. Prakticky je připraví využívat volně dostupné nástroje na internetu pro výuku různých oblastí, předmětů, zejména v rámci MŠ, ZŠ, SŠ. Seminář je otevřený i pro učitele VŠ, lektory firemního vzdělávání i letory neformálního vzdělávání dětí a dospělých. Společně objevíme, jak ICT a online nástroje umožní ve výuce více objevování, komunikace, spolupráce a kontaktu s reálným světem. Obsahem je představení a procvičení populárních ICT nástrojů zdarma na internetu pro online sdílení, spolupráci a komunikaci, prezentaci a publikování. Cílem je rozvoj metodických dovedností účastníků učit s online nástroji s ohledem na různé ICT vybavení.

Obsah semináře:

1) Ukázka a procvičení online nástrojů těchto typů
  • pro skupinovou, projektovou výuku, brainstorming, myšlenkové mapy
  • práce s online dokumenty při výuce,  různé typy dokumentů (Google a jiné)
  • skupinové hlasování a testování online
  • nástroje na prezentace a virtuální nástěnky
  • tipy na úložiště různého rozsahu (Google Drive a jiné) a tipy na eLearning
  • a drobné fígle pro urychlení práce (např. s internetovými linky), pro motivaci k učení

2) Metodika s ohledem na uspořádání situace učení a ICT vybavení:
  • učitel/lektor – PC/notebook/tablet připojený na internet a dataprojektor nebo interaktivní tabuli
  • učitel/lektor i žák/účastník mají každý své PC/notebook/tablet apod. s připojením na internet
V rámci semináře je zajištěno: ICT vybavení – notebooky a připojení na internet, občerstvení.

Lektoři a zkušenosti:
Zdenek Heteš – školení učitelů v online nástrojích, metodika ICT ve výuce, ve škole
Petr Chaluš – školení inovativních metody výuky, trendy využití ICT ve vzdělávání

Semináře v termínech níže jsou pořádány ve spolupráci s:
Google Edu Group –  www.gegcr.cz
Jednota školských informatiků – www.jsi.cz

Místo a datum konání:
Trutnov  / sobota 13.4. /   10:00 – 14:30  /  zde –  ZŠ Mládežnická
Praha    / čtvrtek 18.4. /   15:00 – 19:30  /  zde – ZŠ Strossmayerovo nám

Prosíme, zaregistrujte se zde.

Seminář je akreditován v systému DVPP, osvědčení o účasti.

Cena semináře je 400 Kč.
Po dohodě je možná nižší cena pro pracovníky pořádající školy/instituce.
Platba během semináře nebo fakturace škole/instituci, pokud hradí poplatek za účastníka.
Kontakt pro více informací – info@ucimeonline.cz / tel: 731409925